100.00 €
100.0 EUR 100.00 €
100.00 €
Atsakingas LBAA mokymai
Paskelbta 25-10-24
Trukmė 3 valandos
Nariai 53
Data iR Laikas
2025 m. lapkričio 17 d., pirmadienis
10:00 13:15 (Europe/Vilnius)
Komerciniai mokymai
    • Čia galite iš anksto užduoti klausimus lektoriui
    • Zoom prisijungimai
    • Mokymų medžiaga bus patalpinta čia
    • Mokymų įrašas bus patalpintas čia
    • Išklausius mokymus, prašome užpildyti mokymų vertinimo anketą
    • Mokymų pažymėjimas

Data: 2025 m. lapkričio 17 d., 10:00 val.

Formatas: nuotoliniu būdu arba nuotolinių mokymų įrašas, kuris bus pasiekiamas peržiūrai 4 dienas po jo paskelbimo.

Trukmė: 4 ak. val.

Ši mokymų programa yra skirta apskaitos paslaugas teikiantiems asmenims ir įmonėms.

Mokymų tikslai:

  • Supažindinti dalyvius su pagrindinėmis ir privalomomis apskaitos paslaugų sutarties nuostatomis;
  • Aptarti dažniausiai pasitaikančias rizikas ir ginčų priežastis;
  • Pateikti praktines rekomendacijas, kaip tinkamai struktūruoti sutartį, kad būtų apsaugoti tiek paslaugų teikėjo, tiek kliento interesai;
  • Išnagrinėti realius pavyzdžius iš praktikos.

📎 Papildoma medžiaga dalyviams:

  • Apskaitos paslaugų sutarties šablonas (Word)
  • Sutarties rizikų kontrolinis sąrašas
  • Sutarties keitimo / nutraukimo pavyzdinė forma
  • Asmens duomenų tvarkymo priedo pavyzdys

Mokymų turinys:

I. Įžanga – apskaitos paslaugų sutarties reikšmė

  • Kodėl apskaitos paslaugų sutartis būtina (teisės aktų reikalavimai, civilinės atsakomybės aspektai)
  • Kas laikoma apskaitos paslauga pagal teisės aktus
  • Atsakomybės ribos tarp kliento ir buhalterio

II. Tipinės apskaitos paslaugų sutarties nuostatos

  1. Sutarties šalių identifikavimas ir atsakomybės apibrėžimas
    • Fizinio / juridinio asmens statusas
    • Atsakomybė už duomenų pateikimą, dokumentų tikrumą
  2. Paslaugų apimtis ir turinys
    • Sutarties priedai: konkretus darbų sąrašas
    • Paslaugų keitimo ir papildomų darbų užsakymo tvarka
  3. Apmokėjimo sąlygos
    • Kainodaros modeliai: fiksuotas / valandinis / mišrus
    • Vėlavimo ir delspinigių klausimai
  4. Duomenų ir dokumentų perdavimas
    • Terminai, formatai, atsakomybė už vėlavimą
    • Elektroninių dokumentų saugumas
  5. Konfidencialumas ir duomenų apsauga (GDPR aspektai)
    • Asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas
    • Sutartinės ir organizacinės saugumo priemonės
  6. Atsakomybė ir jos ribojimas
    • Tiesioginė / netiesioginė žala
    • Atsakomybės limitai (pvz., iki paslaugos vertės)
    • Draudimo nuo profesinės civilinės atsakomybės reikšmė
  7. Sutarties galiojimas, keitimas ir nutraukimas
    • Įspėjimo terminai
    • Dokumentų ir duomenų perdavimo tvarka nutraukus sutartį
  8. Ginčų sprendimo tvarka
    • Derybos, mediacija, arbitražas ar teismas

III. Didžiausios rizikos praktikoje

  • Kliento nepateikiami arba klaidingi dokumentai
  • Neaiškiai apibrėžta atsakomybė už finansinių ataskaitų tikrumą
  • Paslaugos teikimas be aiškiai nurodytos apimties („pilnas“ ar „dalinis“ apskaitos tvarkymas)
  • Apskaitos paslaugų teikėjo atsakomybė už VMI / „Sodros“ klaidas
  • Nepakankamas duomenų apsaugos užtikrinimas
  • Rizikos dėl darbuotojų (konfidencialumo pažeidimai, klaidos, netyčiniai nutekėjimai)

IV. Rekomendacijos ir gerosios praktikos

  • Sutarties šablonų naudojimas: kaip susikurti savo „gyvą“ dokumentą
  • Aiškus paslaugų apibrėžimas: nurodyti konkrečias atsakomybes
  • Kliento įsipareigojimai: dokumentų pateikimo tvarka, terminai
  • Atsakomybės ribojimo formulavimas: kaip išvengti perteklinės rizikos
  • GDPR priedas prie sutarties: praktiniai pavyzdžiai
  • Papildoma apsauga: profesinės civilinės atsakomybės draudimas
  • Ginčų prevencija: bendravimo kultūra ir informacijos fiksavimas raštu

V. Praktinė dalis

  • Realios sutarties pavyzdžio analizė (su anonimizuotu šablonu)
  • Rizikų identifikavimo užduotis grupėse
  • Diskusija: dažniausios klaidos ir jų prevencija

VI. Išvados ir klausimų–atsakymų sesija

  • Pagrindiniai akcentai, ką būtina turėti kiekvienoje sutartyje
  • Dalyvių klausimai iš praktikos
  • Rekomenduojami šaltiniai ir sutarties šablonai

Darbotvarkė:

10:00 – 11:30 mokymai
11:30 – 11:45 pertrauka
11:45 – 13:15 mokymai

Lektorė: advokatė Laura Beinorienė, praktikuojanti advokatė nuo 1999 m.

Išsilavimas: VU Teisės fakultete įgyta teisininko kvalifikacija (1999 m.), Vokietijos Giesseno Justus von Liebig Universiteto Teisės fakultete įgyta magistro kvalifikacija LL.M.

Darbo patirtis: Advokatų kontora “Lideika, Petrauskas, Valiūnas ir partneriai” (dabartinis pavadinimas “Ellex Valiūnas ir partneriai”) 1996 – 2004 m., ES agentūra Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnyba – 2004 – 2007 m., Advokatės L. Beinorienės kontora - nuo 2008 m.

Lektorės darbo patirtis: 2007 – 2019 m. Vilniaus Universiteto Verslo mokyklos lektorė, bendradarbiavimo projektai su VšĮ “Versli Lietuva”, kiti mokymai verslo teisės srityje.

LBAA nariai už mokymus moka 20 proc. mažiau!

Nesate LBAA narys? Nebėda, galite juo tapti!