Turite klausimų? Paskambinkite mums telefonu: +370 655 59 296

FINANSINIŲ ATASKAITŲ AUDITAS 2017 M.

2017 02 25

Pristatome atrąją straipsnio dalį apie pasiketimus dėl finansinių ataskaitų audito 2017 m. Jame skaitykite: 2017 m. naujos audito išvados formos. Dėl ko verslas pyksta ir nerimauja auditoriai? Kas naujoje išvadoje taip stipriai suerzino verslą ir suneramino auditorių Plačiau →

Verta žinoti

2017 02 24

Apie prekybos akcijomis pajamų apmokestinimą ir deklaravimą. Jeigu gyventojas finansinių priemonių (FP) pardavimo pajamas ir/arba IFP realizavimo pajamas gavo už bendrosios jungtinės sutuoktinių nuosavybės teise priklausiusį turtą (šiuo atveju – FP ir IFP), tai laikoma, kad tokios Plačiau →

UK parlamentas: buhalteriai turės paklausą per Brexit

2017 02 23

UK parlamentas: buhalteriai turės paklausą per Brexit Remiantis naujausiais atliktais ACCA (Association of Chartered Certified Accountants)  ir AAT (Association of Accounting Technicians) tyrimais, Didžiosios Britanijos (UK) Parlamento nariai tiki, kad buhalterių paklausa dar labiau išaugs Brexit laikotarpiu. Plačiau →

Finansinių ataskaitų auditas 2017 m.

2017 02 20

2016 m. pokyčiai dar nepasibaigė.  2017 m. pradedamos audituoti 2016 m. įmonių finansinės ataskaitos pagal naujus reikalavimus. Daugiau apie tai kaip pasikeitė įmonių sąrašas, kurioms yra privalomas auditas ir kas yra viešo intereso įmonė skaityti: Finansinių ataskaitų Plačiau →

Apie profesionalumą

2017 02 19

Netyla diskusijos apie buhalterio profesionalo vardo įteisinimą Lietuvoje. Seimas nustatė kriterijus, pagal kuriuos buhalterius suskirstė į profesionalus ir… likusius buhalterius, negalinčius oficialiai vadintis profesionalais. Kasdienybėje mes susiduriame su daugybe profesionalų – vienam labai profesionalus atrodo kaimynas, kuris Plačiau →

Verta žinoti

2017 02 18

Paskelbtas profesijų sąrašas, kuris yra taikomas išduodant leidimą laikinai gyventi užsieniečiui, ketinančiam dirbti aukštos profesinės kvalifikacijos reikalaujantį darbą, kai pateikiamas darbdavio įsipareigojimas įdarbinti užsienietį pagal į sąrašą įtrauktą profesiją ne trumpesniam negu vienerių metų laikotarpiui pagal darbo Plačiau →

LBAA apklausa

2017 02 17

Finansų ministerija (FM) siekė sužinoti juridinių asmenų nuomonę apie finansinių ataskaitų kokybę ir, ar FM pasiūlytos priemonės kokybei pagerinti, atitinka visuomenės lūkesčius. FM iniciatyva 2015 m. gegužės 15 d. Seime yra užregistruoti keturi įstatymų projektai XIIP-3088, XIIP-3089, Plačiau →

Elektroninė paslaugų kortelė

2017 02 16

2017 metų vasario 14 dieną vyko pasitarimas LR Ūkio ministerijoje dėl Europos komisijos pateiktų pasiūlymų, kuriais siekiama įdiegti Europos paslaugų elektroninę kortelę. Posėdyje dalyvavo 6 Ūkio ministerijos atstovai ir 7 įvairių asociacijų atstovai (kvietimai buvo išsiųsti 20 Plačiau →

LBAA kolegijos posėdis

2017 02 15

2017-02-15 įvyko pirmasis LBAA naujos kolegijos posėdis. Posėdžio metu buvo aptarta 16 klausimų ir priimta 12 nutarimų. Iki posėdžio datos LBAA atstovai dalyvavo šešiuose susitikimuose su valstybinių ir kitų institucijų atstovais, teikė keturis raštus su įvairiomis pastabomis, Plačiau →

Kolegijos posėdis

2017 02 13

2017-02-15 įvyks LBAA kolegijos posėdis. Posėdžio pražia: 15 val. Posėdžio vieta: Lvovo 38A, Vilniuis Darbotvarkė: Patvirtinti LBAA posėdžio pirmininką, sekretorę ir įgalioti kolegijos narį. LBAA strategijos, veiklos, tvarkų, kolegijos darbo reglamento, dokumentų valdymo sistemos ir LBAA kolegijos Plačiau →

Verta žinoti

2017 02 12

Prekių įsigijimo iš ES deklaravimas ir mokesčiai Biudžetinė įstaiga iš Taivano įsigyja kompiuterinę techniką. Technika importuojama į Lenkiją. Pagal PVM įstatymą, biudžetinei įstaigai atsivežus prekes į Lietuvą, tokio prekių įsigijimo PVM skaičiuojamas ir deklaruojamas kaip, kad prekės Plačiau →

Kviečiame susipažinti

2017 02 11

2017 m. LBAA buvo išrinkta nauja kolegija. Kviečiame susipažinti su LBAA kolegijos nariais. Nuo 2016 m. LBAA prezidentė yra išrinkta Daiva Čibirienė. LBAA prezidentas yra LBAA kolegijos pirmininkas. Daiva Čibirienė nuo 1996 metų yra atestuota auditorė, dirbo Plačiau →

Susitikimas su VMI

2017 02 09

2016-02-03 įvyko Valstybinės mokesčių inspekcijos atstovų iš Mokestinių prievolių departamento ir LBAA narių susitikimas. Susitikimo metu buvo pristatyti Elektroninės deklaravimo sistemos (EDS) turinio pakeitimai. Susitikime dalyvavo LBAA nariai: Gina Kulingauskienė, Olga Balsienė, Vilma Keršienė, Kristina Aleknienė, Agnė Plačiau →

Verta žinoti

2017 02 04

Nuo 2017 m. tanjemos ir išmokos MB vadovams pagal civilinę paslaugų sutartį, kai jie nėra MB nariai, apsimokestina: 2017 m. Ip. -26,3%, 2017m. IIp. 25,3% pensiniu draudimu. Šios išmokos deklaruojamos Sodrai 13SD formoje pamėnesiui pagal priskaitymą (autoriniai Plačiau →

Naujų i.SAF funkcionalumų pristatymas

2017 02 02

2017-01-25 LBAA atstovė kolegijos narė Birutė Černiuvienė dalyvavo Valstybinės mokesčių inspekcijos organizuotame naujų i.SAF funkcionalumų pristatyme. Susitikimo metu buvo pristatyta: 1. Kryžminio sutikrinimo paslauga: -Kryžminio sutikrinimo principai; -Informavimas apie kryžminio sutikrinimo rezultatus; -Sąskaitų palyginimas; -Neatitikimų tipai; -Kryžminio Plačiau →

Prisijunkite prie mūsų Facebook!

Mano VMI

VMI įmonėms

Reklama

bss
„AAM aktualijos“