LBAA dalyvavo i.VAZ prototipo pristatyme, kuriame buvo pateikta kaip preliminariai vartotojas matys duomenų suvedimo langus, norėdamas įvesti e-važtaraščio duomenis.
Planuojama:
– XSD testavimo aplinką paleisti 2016 m. rugpjūčio mėnesį.
– XML pavyzdžiai bus nuo 2016 m. rugpjūčio mėnesio.
– i.VAZ pilną sistemos testavimą paleisti 2016 m. rugsėjo antroje pusėje.
– i.SAF duomenų importas vartotojo reikmėms 2017 m. I pusmetis.
Kad įmonės galėtų pildyti e-važtaraščius reikės naujų įgaliojimų dėl važtaraščių teikimo. Įmonių vadovams įgaliojimai bus suteikti automatiškai. Svarbu suteikiant įgaliojimą, nurodyti roles, kad asmuo pildantis prekių pardavimo/išsiuntimo važtaraštį neįgytų teisių matyti ir prekių gavimo važtaraščių.
Bus galimybės taisyti e-važtaraščius, kurios turi apribojimus:
Nėra tiksliai sutarta ką ir kaip bus galima koreguoti dėl 2 ir 3 intervalo.
Važtaraštį bus galima parengti anksčiausiai 7 k.d iki pervežimo datos.
Įmonė galės pildyti:
Visais atvejais krovinys negalės pajudėti, kol negavo e-važtaraščio numerio, jei jam yra prievolė turėti e-važtaraštį.
i.SAF sistema automatiškai duos važtaraščiui numerį, kai jis bus įkeliamas rankiniu būdu ar įkeliamas vienu failu. Jei vienu failu bus įkeliami keli važtaraščiai sistema juos pastatys į eilę ir reikės laiko jų apdorojimui bei kiekvienam važtaraščiui atskiro numerio suteikimui. Jei bent vienas važtaraštis iš įkeliamo visų važtaraščių failo bus su klaida (pvz, nenurodytas siuntėjo kodas), bus laikoma, kad nepateiktas visas paketas (visi važtaraščiai yra su klaida).